reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Luptáková

Zuzana Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..čerstvo zamestnaná v novom meste..ale veď aj Trnava je pekné mestečko.. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo kniháchúvahyna okrajtrochu poézieSúkromné

reklama

úvahy

Dobrí ľudia ešte nevymreli

Zuzana Luptáková

Dobrí ľudia ešte nevymreli

...ak sa človek rozhodne ísť za svojim cieľom, celý svet sa spojí, aby mu v tom pomohol...o tejto teórii som sa presvedčila, keď som opustila akademickú pôdu a rozhodla som sa konečne vstúpiť do reálneho života pracujúcich ľudí...

  • 11. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 525x
  • 4
Moja ranná melanchólia

Zuzana Luptáková

Moja ranná melanchólia

Občas ma prepadne melanchólia a je mi smutno z ľudí.. začínam mať pocit, že s pribúdajúcim vekom sa v ľuďoch nestupňuje múdrosť, chápavosť a tolerancia, ale skôr akýsi pocit nadradenosti, uštipačnosti a kritickosti voči iným..

  • 29. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prečo sa mladí ľudia nechcú viazať?

Zuzana Luptáková

Prečo sa mladí ľudia nechcú viazať?

„Kedy sa už konečne vydáš? Roky ti utekajú a ja v tvojom veku...“ typickými pripomienkami ma moji rodičia, starí rodičia, ich priatelia či známi bombardujú už niekoľko rokov. Minimálne ma donútili zamyslieť sa nad tým...

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 955x
  • 13
Sen na Veľký piatok

Zuzana Luptáková

Sen na Veľký piatok

Pre niekoho sú sny (o ktorých sa nám v noci zdá) záležitosťou, ktorá je pre nich vybavená v momente prebudenia sa, teda sa ňou už ďalej nezaoberajú. Poznám ľudí, ktorí tvrdia, že si svoje sny nikdy nepamätali. Tomuto však neverím, pretože je vedecky dokázané, že neexistuje človek, ktorý by v jednej z fáz spánku nesníval. Ja patrím k tým, ktorým či už strašný alebo pekný sen dokáže dokonca ovplyvniť nasledujúci deň.

  • 15. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 3
Bublina duše

Zuzana Luptáková

Bublina duše

Láska bolí.. nie je to nič nové pod slnkom, no keď tú bolesť človek nanovo pocíti, je to akoby jeho dušu čosi rozkrájalo na tisíc kúskov...

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu