reklama

Ja už nechcem fajčiť!

Nemám rada cigaretový dym. Neznášam ho! Smrdí mi od neho oblečenie aj vlasy keď idem do kaviarne na kávu, do reštaurácie na obed či do podniku na koncert. Ok, priznávam, najskôr to bude tým, že už mesiac som nezobrala cigaretu do úst...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Najhoršie je, že takmer všetci moji kamaráti a kamarátky fajčia. Kdekoľvek sa stretneme, všade sa fajčí. Ja sama viem najlepšie, ako úžasne chutí cigaretka spolu s kávou, alebo večer s dobre vychladeným zlatým mokom. Aj keď sa hovorí, že práve tieto kombinácie sú tí najväčší zabijaci. Nikdy predtým som si to neuvedomovala tak jasne ako teraz, keď som sa rozhodla nebyť už ani "sviatočnou" fajčiarkou ale skončiť s tým navždy. Som akási citlivejšia na to, keď si v mojej prítomnosti niekto zapáli. Odrazu ma z toho dymu pália oči a akonáhle sa dlhší čas nachádzam v zafajčenej miestnosti, mám podráždené hrdlo. Je to možné? Veď predtým som to tak nevnímala. Alebo len nechcela?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príležitosť robí zlodeja. Napríklad v našom mestečku pod Zoborom viem len o jednom podniku, kde sa nefajčí. Vo všetkých kaviarňach a skoro všetkých reštauráciách je po celý deň dovolené fajčiť. Toľko príležitostí a toľko nástrah. Ale veď ja už nechcem fajčiť! Veľmi by som bola za to, aby sa na Slovensku prijal zákon o absolútnom zákaze fajčiť vo verejných uzavretých priestranstvách. Všetkých. V krčmách tiež. A aj keby tým štát mnohým fajčiarom zobral vietor z plachiet, som si istá, že oveľa väčšiemu počtu závislých ľudí, ktorí skutočne chcú prestať, by to pomohlo zbaviť sa tohto zdraviu a kráse škodiaceho zlozvyku. Mne teda určite.

Zuzana Luptáková

Zuzana Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..čerstvo zamestnaná v novom meste..ale veď aj Trnava je pekné mestečko.. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo kniháchúvahyna okrajtrochu poézieSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu